Дізнатися про наявність потрібного розміру взуття в магазині, запитати про наявність улюбленої випічки в пекарні, забронювати столик в популярному кафе — Google вирішила спростити всі ці дії і створила окрему функціональність. Вона дозволяє спілкуватися з власниками бізнесу в сервісі Google Карти.

Написати компанії можна буде за допомогою відповідної кнопки в її картці на Карті. Всі повідомлення будуть зберігатися в меню зліва поруч з розділами «Враження» і «Передача даних». Тестування нововведення, що допомагає уникати дзвінків або очікувань відповіді по електронній пошті, почалося в минулому році. Зараз відправлення повідомлень доступна всім, хто має бізнес-аккаунт в сервісі. Застосунок працює як з Android, так і з iOS ґаджетами.