6 серпня набули чинності нові правила маркування продуктів. Особливу увагу буде приділено етикеткам.

Інформація про харчовий продукт тепер буде точною, достовірною та зрозумілою для покупця.

Реклама – має бути правдивою та доведеною.

Шрифт на етикетці – великий, чіткий, розбірливий і контрастний, щоб покупець міг його прочитати. Написано має бути тільки українською мовою. Переклад – за бажанням виробника.

Якщо є інгредієнти-алергени, їх будуть виділяти кольором, або шрифтом. Склад продкту має бути вказано всюди.

Морожені продукти – маса продуктів буде вказуватись без урахування льоду, тож тепер не доведеться платити за наморожений лід.

*Термін придатності*- буде таке маркування: “Краще спожити до…”

Але деякі продукти взагалі можуть бути без маркування – сіль, міцний алкоголь. Чи вказувати термін, будет вирішувати виробник.

Впровадження нових етикеток – будуть впроваджувати поступово протягом трьох років.