В уряді до сервісу check.gov.ua підключили всі основні державні органи.

Про це повідомив міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет на своїй сторінці у FACEBOOK.

“Ми підключили до сервісу check.gov.ua всі основні державні органи. Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату”, – пише Дубілет.

Які державні органи підключили до сервісу:

  • сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо);
  • міграційну службу (паспорти, закордонні паспорти тощо);
  • РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо);
  • ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів);
  • послуги в Обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).

Очільник відомства наголосив, що співробітники цих установ отримали службові інструкції: “Якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, дзвоніть нам на гарячу лінію 1545”.

Як працює сервіс:

  • вибрати банк;
  • ввести номер квитанції;
  • при необхідності можна скачати її з накладеним ЕЦП.

За словами міністра, можна просто сплачувати послуги через Інтернет-банк або мобільний банківський додаток та дати номер квитанції працівнику державної установи.

Які банки вже підключені до сервісу:

  • А-Банк,
  • monobank;
  • ПриватБанк;
  • в стадії підключення — ще 10 установ.